.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران بمناسبت سوم خرداد

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران بمناسبت سالروز آزادی خرمشهر- روز مقاومت و پیروزی

سوم خرداد سال 61 سر فصل جدیدی است که رزمندگان اسلام دفتر زرین حماسه های هشت سال دفاع مقدس را گشودند و با خون خود بر صفحات تاریخ واژه زیبای خونرنگ پیروزی خون بر شمشیر را رقم زدند و بر افتخارات دوران شکوهمند انقلاب اسلامی به عنوان ارزشمند ترین فراز حماسه تاریخ دفاع مقدس ما افزودند. بزرگداشت این ایام پر شور در تاریخ ملت ما و تعظیم و تکریم شهدای بزرگوار این حادثه عظیم و رزمند گان و سنگر سازان بی سنگر وظیفه یکایک ما است...


بسمه تعالی

حضرت امام (ره ): فتح خرمشهر فتح خاک نیست ، فتح ارزشهای اسلامی است.

مقام معظم رهبری: روز آزادی خرمشهر را به عنوان یک یاد بود و افتخار ملی و میهنی باید گرامی داشت.

سوم خرداد سال 61 سر فصل جدیدی است که رزمندگان اسلام دفتر زرین حماسه های هشت سال دفاع مقدس را گشودند و با خون خود بر صفحات تاریخ واژه زیبای خونرنگ پیروزی خون بر شمشیر را رقم زدند و بر افتخارات دوران شکوهمند انقلاب اسلامی به عنوان ارزشمند ترین فراز حماسه تاریخ دفاع مقدس ما افزودند. بزرگداشت این ایام پر شور در تاریخ ملت ما و تعظیم و تکریم شهدای بزرگوار این حادثه عظیم و رزمند گان و سنگر سازان بی سنگر وظیفه یکایک ما است. تاریخ انقلاب ما همچون دفتری است که هر چه زمان می گذرد بر برگهای زرین آن اضافه می شود.

سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر یکی ازآن ایام پر افتخار و ماندگار ماست، سالروز آزادی خرمشهر نه فقط از آن جهت که سالروز آزادی یک شهر از چنگال دشمن متجاوز بوده بلکه روز حماسه و افتخارآفرین برای ملت ما بوده است فتح خرمشهر به عنوان بهترین نشانه عزم و اراده ملی و بهترین جلوه همکاری و هماهنگی نیرو های مسلح و مردمی در 8 سال دفاع مقدس است؛ در این عملیات غرور آفرین دلیر مردان جهاد همانانی که به حق از سوی امام راحل (ره) لقب سنگر سازان بی سنگر را به خود اختصاص دادند.

جهادگران سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطره شور انگیز فتح خرمشهر این روز فراموش ناشدنی و بیاد ماندنی را به تمامی آفرینندگان آن تبریک و تهنیت گفته و تجدید میثاق خود را با آرمانهای والای حضرت امام (ره) و شهدای بزرگوار انقلاب و بیعت نا گسستنی با مقام معظم رهبری و حمایت از دولت خدمتگزار اعلام می دارد.


.:: روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.248 seconds.